Şekerim bugünlerde her şeyin sosyali makbul. Medyanın
sosyali, reklamın sosyali, sorumluluğun sosyali, insanın sosyali…
Bizim zamanımızda ilkokulda sosyal bilgiler diye bir ders
vardı. Ama o derste bize böyle bir sosyal bilgi vermemişlerdi. Tabii onların
suçu yok. Nereden bilsinler sosyalin bu kadar moda olacağını? O dönemde sosyal
diyince akla sosyalist söylemler gelirdi. O zamanların en tehlikeli
kelimesiydi.
-Vay demek sosyalistsin ha! Devrim mi yapacan lan!
Ama artık Allah’a şükür herkes sosyal-ist… Devrim internet
denen şeytan icadı ortamda oldu. Artık, hepimiz
tek rejimin sosyal-izm olduğunu biliyoruz. Kim derdi ki herkes bir gün sosyal-ist
olacak…
Markalar da sosyalist oldu. Önce
beni beğen, sonra senin duvarını reklam alanına çevireyim de sen gör! Demeye
başladı markalar. İki paylaşım yapınca sosyal medyayı muhteşem kullandıklarını
sanıyorlar. Bir gün onları beğenenler, sosyal-ist kimlikleri ile onları alaşağı
edecek, haberleri yok.
Bu gidişle sosyal-izm tüm o
sosyal markaların icabına bakıp yeni bir devrim yapacaklar: NAH KAPITAL…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder