20 Mayıs 2012 Pazar

NAH KAPİTAL!

Şekerim bugünlerde her şeyin sosyali makbul. Medyanın sosyali, reklamın sosyali, sorumluluğun sosyali, insanın sosyali…
Bizim zamanımızda ilkokulda sosyal bilgiler diye bir ders vardı. Ama o derste bize böyle bir sosyal bilgi vermemişlerdi. Tabii onların suçu yok. Nereden bilsinler sosyalin bu kadar moda olacağını? O dönemde sosyal diyince akla sosyalist söylemler gelirdi. O zamanların en tehlikeli kelimesiydi.
-Vay demek sosyalistsin ha! Devrim mi yapacan lan!
Ama artık Allah’a şükür herkes sosyal-ist… Devrim internet denen şeytan icadı ortamda oldu. Artık,  hepimiz tek rejimin sosyal-izm olduğunu biliyoruz. Kim derdi ki herkes bir gün sosyal-ist olacak…
Markalar da sosyalist oldu. Önce beni beğen, sonra senin duvarını reklam alanına çevireyim de sen gör! Demeye başladı markalar. İki paylaşım yapınca sosyal medyayı muhteşem kullandıklarını sanıyorlar. Bir gün onları beğenenler, sosyal-ist kimlikleri ile onları alaşağı edecek, haberleri yok.
Bu gidişle sosyal-izm tüm o sosyal markaların icabına bakıp yeni bir devrim yapacaklar: NAH KAPITAL…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder